torsdag 27. november 2008

Her kommer bildene jeg lovet dere...


Sjekk denne kuuule lua da, den er både utrolig vakker, og kjempekul på... Skal prøve og så knipset et bilde med lua på jeg :D Også litt kuer fra bestefar Terte! Treku til å henge fast hvor man vil i grunn og en bamseku med kalv... Søtt! Nå har Maja allerede 3 ku-bamser!


Votter, hårspenner, hårstrikk, søte sokker og Holland-tøfler fra Mormor og Terte! :D

Pepperkakehjerte fikk jeg av Mamma og Terje. Det er fra Tyskland, og henger så finfint i vinduet mitt enn så lenge. Det fine settet i midten er enda en gave fra mormor og Terte til Maja, et veldig fint sett som enda er litt stort, men vil nok bli mye brukt! Også over til julens drakter da; for Maja har TRE! En tykk flisdress hun fikk i dag, og en Søt dress med fine reinsdyr føtter hun fikk fra Tante Nina og en julekjole jeg kjøpte til henne... Hun blir garantert fin julejente!


Til venstre her har vi lappeteppet oldemora tl Maja var lagd. Kjempefint, akkurat slik jeg ville ha det. til høyre er den fine strikkagenseren jeg kjøpte til Maja selv i går. Den er så fin!!!


Helt til slutt her, kan du se hva det er en del av?
Jeg vil ikke vise for mye av den.
Kommer mer bilder i slutten av januar...
Men en ting; den er FANTASTISK!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

dåpskjole vil jeg tro:p ser ut som det er samme brodering i den som i emilie sin...ikke samme kjole da, for den vi har er gaaammel=)
Fine ting snuppa di har fått da=)

Unknown sa...

TAKK, ja er dåpskjolen.. Den er utrooolig fin... Kjøpt i danmark... Helt fantastisk fine disse kjolene er :) Ja hun får mye fint hele tiden, tipper hun vil bli veeeldig bortskjemt :P hihi... Alt bra med dere da?!? :) Klem