torsdag 27. november 2008

"Hvor trener du a?"


Først så må jeg nevne tirsdagen. Jeg og Nina var først på "shopping" på AskimTorget. Det ble ikke kjøpt så mye, men fikk hvertfall kjøpt invitasjoner og bordkort til dåpen. Etter det tok vi turen opp til jobben til mora til Nina og spiste lunsj der. God og sunn salat :D Så fant vi ut at vi skulle ta turen ut til Mysen, og besøke våre gamle lærere; Berit og Harald. Det var utrolig koselig! Er jo over 2år siden vi gikk ut fra videregående der. Så hadde nok å snakke om. Som sagt - utrolig koselig!!! Var også innom fysioterapauten med Maja, og fikk time til henne. Så får håpe det hjelper!



Så i går, måtte vi tidlig opp. Skulle til helstestasjonen. Der gikk det jo bra. Maja har bare gått opp 40 gram på 2 uker, og blitt allerede 60 cm lang :D Hun er veldig lang faktisk. Fikk snakket en del med helsesøster, noe jeg syns er veldig godt. Jeg er jo alene med henne og syns det er greit å komme ofte til helsestasjonen for og snakke med de der.. Etterpå gikk jeg en liten tur på Askimtorget. Kjøpte med en tights, en "slække"bukse, strømpebukse og en fin strikket genser til Maja. Kommer til å legge ut en del bilder etterpå av både det jeg har kjøpt og det Maja har fått av Mormor og Terte. De har vært på bryllupsreise med tante og onkel nedover i Europa på forskjellige julemarkeder. Men over til tittelen her. Jeg kom ut av heisen og gikk bare i min egen verden, da jeg plutselig hører; "Hvor trener du a?!" Trodde det var noen som skulle vøre litt frekke mot meg jeg(vet jo selv at jeg har en DEL kilo for mye). Men så snur jeg meg og der står Geir fra Atletica. Aha, tenkte jeg - nå skal han selge. Men flaks for han så skulle jo jeg vært der oppe for lenge siden og tegnet nytt abonnoment. Så det ble en bra avtale jeg fikk føler jeg. 99kr for å trene ut dette året, og deretter 399,- i mnd fra januar av. Hadde jeg tegnet avtaler i januar ville det kostet meg 499,-! Så bra for meg. Nå skal det trenes - igjen!!! :D





I dag har vi vært på babysvømming igjen. Maja er sååå flink :D I dag fikk hun vann over hodet, så alt rant ned i ansiktet. Det var artig og se på reaksjonen hennes. Etterpå så kom Mormor og Terte og hentet oss. Så var vi innom europris, der jeg kjøpte juletre til oss! Gleder meg veldig til Jul. Min første jul med min fantastiske datter. Må bare si det igjen jeg. Men jeg blir bare mer og mer glad i hene. Det er så flott at hun er min. Vakker som bare det :D Fikk masse fine gaver av mamma og Terje. Skal få lagt ut noen bilder senere :D Håper dere alle har en fin dag!

BTW: Har noen julegavetips til familiemedlemmer å dele eller?! Har selv kjøpt 3 gaver tror jeg :S

Ingen kommentarer: