lørdag 27. desember 2008

Eggehakk og Tingeling


Dagene er ikke alltid like lette å ha med å gjøre. Jeg har vært mye lei meg i det siste. Har så dårlig samvittighet, jeg ødela jula. Jeg alene gjør så mye skade, at jeg skal trekke meg tilbake nå. Men i dag da, så stod jeg opp tidlig. Maja har beygnt å våkne i 8-9 tiden og ikke vil sove mer. Så da står vi opp. I dag ble det DVD; Tingeling og eggehakk til frokost. Mens jeg så på film så strikka jeg litt. Driver å strikker en lue til Maja tror jeg, om det ikke blir noen andre som får den da, vi får se. Skal legge ut bilde, og oppskriften senere når jeg blir ferdig med den.

Har ikke skrevet så mye om jula. Men julaften hos tante var veldig koselig, men det ble en veldig sen kveld. Vi var der til kl 01.30, da var vi ferdig med pakkene. Vi var 15 stk der da. Mamma, Terje, min bror Anders, Tante Toril, Onkel Svein, Fetter Kim André, Fetter Kjetil med samboer Lene og lille søte Emily-Aleka på snart et år, Mormor, Morfar, Onkel Roger med sin samboer Merethe, meg og Maja... Vi fikk masse fint til jul. Men det har jeg jo nevnt tidligere her. RArt hvor lite julefølelse man får når man blir eldre. Håper det blir bedre når Maja blir større og forstår litt mer av jula. Så kan vi bake pepperkaker, ha adventskalender og pakke inn gaver sammen. Gleder meg til det. Men nå våkner lille frøkna så da legger vi oss på gulvet og leker etter at vi har skiftet bleie :D Håper dere får en fin dag! Hmmm...