fredag 26. desember 2008

Velg ut et arr du har, og fortell hvordan du fikk det?
- Har et arm midt i panna, fikk jeg når jeg var liten. Da en hund hoppet opp på meg fodi den skulle leke. Har alltid etter dette vært litt reservert for større hunder.

Hva har du på veggene på rommet ditt?
- Vi har bilder, snart kommer det opp to små speil og enda flere bilder.

Hvordan ser mobilen din ut ?
- Den er nå sort, og ser vel ut som en vanlig mobil :D

Hvordan musikk hører du på?
- VELDIG mye forskjellig, alt fra country til rock. Men liker best Akon... :D

Hva har du som bakgrunn på pc'n nå?
- Et veldig fint bilde av meg og Maja Celine

Er du mørkredd?
- Ja, er faktisk det..

Den siste personen som fikk deg til å gråte?
- Er vel i grunn meg selv, jeg er utrolig slem - og får så dårlig samvittighet..

Hvilken parfyme er din favoritt?
- Hugo Boss

Hvilken øye- og hårfarge liker du på det motsatte kjønn?
- Spiller ingen rolle i grunn.. Men vakkrt med grønne øyne da..

Tar du smertestillende?
- I utgangspunktet veldig sjeldent, da skal jeg ha vondt da!!

Kaffe eller energidrikker?
- Energidrikker, liker ikke kaffe :S

Hva inneholder din favorittpizza?
- Ost, Marinert kjøtt, skinke, mais, ananas, nøtter, purre og sopp

Hvis du kunne spist hva som helst nå, hva ville det vært?
- Kinamat

Den siste personen som gjorde deg sint?
- Meg selv igjen... Jeg er veldig sint på meg selv for øyeblikket...

Snakker du et annet språk bortsett fra norsk?
- Litt englsk, men jeg er ræva til det og..

Hva var den første gaven noen ga til deg?
- Mamma og Pappa ga meg livet!!

Liker du noen?
- Ja!

Favoritt klesmerke?
- Gina Tricot

Hvilken bil er drømmebilen din?
- Audi TT

Hva synes du om ekteskap?
- Oi, jeg er i utgangpunktet veldig skeptisk, men vil i grunn gifte meg. Men da skal jeg være det for alltid også... Jeg vil ikke skilles...

Ville du forelsket deg i noen du visste skulle reise langt bort?
- Nei

Hva er den beste måten å fortelle noen hvor mye de betyr for deg?
- Være ærlig

Si et tall mellom 1 og 100.
- 87

Hvilken hårfarge har du?
- Mørke blondt

Hvem ringer du oftest?
- Mamma, så klart!!

Hva irriterer deg mest?
- Folk som hermer - FAEN

Har du noen gang vært utenlands?
- Jess

Din svakhet?
- Åpne kjeften før jeg tenker..

Har du noen gang tulleringt?
- JA! Det er litt gøy...

Hva gjorde du før du begynte med denne listen?
- Matet dattra mi...

Hvor mange ganger har du vært forelska?
- Aldri

Er du oppkalt etter noen?
- Ja, er vel på en måte det..

Hvilken finger er din favoritt?
- Pekefingeren

Når gråt du sist?
- For en halvtime siden...

Liker du håndskriften din?
- Sjeldent

Hva er din yndlingsgrønnsak?
- Tomat, og i grunn kålrot

Har du noen dårlig vaner?
- En del, tror jeg..

Har du en CD du er flau over?
- Ja en de faktisk... hehe... Men de er gamle!

Har du noen gang fortalt en hemmelighet du sverget å ikke fortelle videre, videre?
- Tror det, men kun til mennesker jeg stole 100% på!

Teller utseendet?
- Ja, er jo det man legger merke til først da.. Så å si det ikke teller er tull,men i bunn og grunn er det ikke utseende man forelsker seg i...

Hvordan får du utløp for sinnet ditt?
- Jeg gjør vel i grunn ikke det, holderet inni meg jeg..

Hvor er ditt andre hjem?
- Hos mamma...

Stoler du lett på andre?
- Overhode ikke

Hva var din favorittleke som barn?
- Kan ikke huske noe spesielle, men var jo veldig glad i dukka mi Ida, og barbiene mine..

Hvor mange telefonummer har du lagret på mobilen din?
- 199 faktisk...

Hva ser du etter hos det motsatte kjønn?
- Ærlighet, kjemi og lykke

Har du noen kallenavn?
- Anius

Hva er det mest smertefulle du har opplevd?
- Fødselen

Knyter du opp skoene dine når du tar dem av?
- Ikke alltid nei..

Det siste du sølte?
- Morsmelkerstatning

Den siste hårete tingen du tok på?
- Build-A-Bear bamsen til Maja... Den heter Two Hearts

Favorittfarge?
- Limegrønn

Hvor mange visdomstenner har du?
- Ingen hittil...

Hva hører du på akkurat nå?
- Tv-Norge og gråten til Maja (gå bort å trøste henne nå)

Det siste du spiste?
- Twist

Hvem snakket du med på telefonen sist?
- Nina, bestevenninna mi <3

Hva er det første du legger merke til på det motsatte kjønn?
- Ansiktet, spesielt munn og øyne

Favorittdrink?
- Oi, kommer jo litt ann på anledningen.. Men Strawberry D er veldi digg da :D

Hva er din favorittsport?
- Håndball

Hvor høy er du?
- 166 cm

Øyenfarge?
- Blå

Søsken?
- En bror på 17, en stebror på 14 og en halvbror på 5 + en på vei i magen... Termin 6. juni

Favorittmåned?
- Desember

Det siste du så på tv?
- En film, Trigger.

Din yndlingsdag i løpet av året?
- Julaften

Er du for sjenert til å be folk ut?
- I grunn ja..

Sommer eller vinter?
- Vinter, liker bedre å fryse enn å svette... Men veldig glad i sommeren også altså!!!

Kyss eller klem?
- Kyss

Din største frykt?
- Døden

Er noen forelsket i deg?
- Det nekter jeg å tro, i så fallhåper jeg den personen sier ifra om det...

Ingen kommentarer: