mandag 19. januar 2009

Fot & Hånd i Lifestone

Som jeg lovet dere så skulle jeg blogge et lite innlegg om dåpsgaven til Maja fra meg. Den er helt rå, og jeg er så glad jeg bestemte meg for det. Jeg har tatt to avtrykk av henne, en fot og en hånd. Så skal dette bli lagde inni et ekte krystallhjerte. Blir utrolig flott. På glasset skal det også stå: Maja Celine født 15/9-08 kl.20:08 3850 g og 49 cm. Når ejg får den i posten skal jeg ta bilde og legge ut, enn så lenge tar jeg et par bilder fra hjemmesiden til LifeStone. Gå gjerne inn å ta en titt selv. Men det tar veldig lang tid å få det, så jeg venter og venter. Blir det ikke flott? Er jo tross alt et minne for livet. Hadde ikke du syns det hadde vært kult å hatt noe sånt av deg selv fra da du var 3 måneder gammen?! Gleder meg!




Nå er det natta her! Sov godt og drøm søtt!




6 kommentarer:

MARTEKNOX. sa...

For en utrolig fin gave du skal gi henne! Det kommer hun garantert til å sette pris på når hun blir eldre :D ikke lenge igjen til dåpen nå altså!!! =D

Unknown sa...

Takk, ja vi sees jo snart vi :D

Rebecca Iselin sa...

Har fotavtrykk av karsten da han han var tre måneder i gips.. Angrer ikke i det hele tatt jeg=)
Husker jeg var innom viss sider ang slik du har kjøpt når han var liten.. Men kom aldri noen vei med det jeg=)

Unknown sa...

KJlart det er lett å ønske seg. Men jeg bestemte meg for å gjøre det, tross prisen. Det er virkelig verdt det. Kommer jo på 4000kr med to avtrykk liksom... Så..

Mikkelsen Lea sa...

oi det var ganske dyrt.. men det er vært det altså.. Skulle ønske jeg hadde sånn fra jeg var lita

Unknown sa...

Ja helt enig... er noe annet med bare et avtrykk på papir for eks. men her får du jo formen også, hånde i litt 3D :) Hihi