mandag 19. januar 2009

Snø, trening og snart dåp...

Det er masse masse snø her. Det er helt vilt... En 25 cm hvertfall. Og det er deilig. Jeg elsker snø. Som vinterbarn så liker man kanskje snøen mye bedre automatisk. I dag har presten her i menigheten i Askim hatt dåpssamtale. Gleder meg bare mer og mer. Blir så gøy. 32 gjester, koldtbord og 8 forskjellige kaker. Blir bra. Er mye styr og mye og holde styr på! :D HEHE, men det er positivt styr da. Jeg liker å holde på med slikt og ordne i stand. Men det som er litt dumt er at gaven til Maja var meg ikke kommer til dagen hennes. Skal lage et lite innlegg etterpå og fortelle om gaven hennes. Den er bare kjempeflott, og ganske dyr. Men et minne for livet. Nei, nå skal jeg snart gå oppover for å trene. Det blir godt. Håper dere får en fin dag videre, vi blogges!




3 kommentarer:

Mikkelsen Lea sa...

ooohh.. Kake..!! Anita, du jeg har lyst å bake kake jeg ogsåå.. :D

Du, kansje vi kan lage en minikake på lørdagen når jeg og Marte kommer, så kan vi feire bursdagen min på forskudd.. og en minifeiring for den kommende dåpsdagen ! :D :D hehe

Bare et forslag

Unknown sa...

KLART vi kan :D Høres veldig koselig ut!!! :D Marte skal jo lage kake til dåpen da. Men vi kan lage en kake på lørdagen ja :D Har du noen favoritt du er god på eller? :D Gleder meg sykt MASSE til dere kommer:D :D:D:D:D BLir mye smilefjes her nå!! Tihi.. Og JA, vi måå feire bursdagen din!

Mikkelsen Lea sa...

Hmm.. nei men kan jo lage ei bløtkake eller noe sånt til Dåpen :)

emm..

ja :D :D :D :D :D :D :D