torsdag 29. januar 2009

Konkurranse

Har en del verdikuponger fra Ellos jeg ikke trenger. Tenkte at noen av leserne mine kunne få glede av det i stede, om det er noen som er interessert. Reglene er klare, kun en kommentar hver, og er du anonym må du oppgi navn og mail/bloggadr.!! Jeg har 4 forskjellige kuponger, det du gjør er å skrive en kommentar i dette innlegget om hvilken du kunne tenke deg. Men det skal også sies at du må handle for en viss sum for å bruke de da. Men det skal jeg opplyse om. Jeg trekker 2 vinnere på søndag kveld. Håper på masse respons, og at noen virkelig kan få glede av verdirabattene..


Her er utvalget da:

  • Verdirabatt på 300kr, når du handler for 1000,-
  • Verdirabatt på 250 kr, når du handler for minst 1000,-
  • Verdirabatt på 200 kr, når du handler for 800,-
  • Verdirabatt på 150 kr, når du handler for minst 600,-

Om Ellos: En nettbutikk som har klær til dame, mann og barn. Alle typer klær, alt fra undertøy, sko til sportsklær. Masse billig merkeklær også, mest sportsklær da. Og stort utvalg av Hjemmeartikler(alt fra gardiner til leker til barna), Spill, Reiser, Eletronikk og Film. Det er mye å velge i. Kan også handle på Josefssons, for verdikupongene.

Lykke til <3

3 kommentarer:

Janne Natalie sa...

Så praktisk!
Jeg kunne godt hatt en sånn kupong=)
Handlet fra nettbutikken til Ellos for noen dager siden, men det er fremdeles en god del ting jeg trenger. De selger jo gardiner f.eks.
Jeg vil gjærne være med i konkurransen=D

Anette {foreldremanualen} sa...

oj, jeg hadde faktisk tenkt å handle noe der snart - men er usikker på hvor mye jeg kommer til å handle for da... ;-)

Unknown sa...

Så lenge responsen på konken min ble så laber, men takk for de to fantastiske som ville delta. Har sendt koder til dere begge! :D

Klem