onsdag 4. februar 2009

Det Nye

I dag fikk jeg et nytt nummer av bladet "Det Nye". Har begynt å abonnere på det nå, og hvis du også vil det kan du klikke HER så kan du også få det rett hjem i posten hver måned. Gleder meg til å lese det når jeg har lagt meg etterpå. Er trøtt som en dupp. Er sliten av å tenke, og være sint. For det er det jeg er. Rett og slett. Men jeg må si at jeg er veldig glad for så mye respons i forrige innlegget. Skjønner at det er flere som har det som meg. Og at noen kanskje forstår. Må jo nevne at jeg ble litt glad når jeg kom meg inn på bloggen i dag, for jeg hadde jo vunnet på konkurransen til Kristines blogg. Vant et solpass til Brun og Blid med 100kr på. Så det blir bra når det kommer. Vant jo på konkurransen til Katrine også :D Hihi - Så BRA! Dette ble en veldig linkete innlegg. Men lev med det! Og klikk gjerne et klikk eller to. Ha en fortreffelig kveld! <3

Ingen kommentarer: