søndag 1. februar 2009

Det var en gang...

En mor og en datter, de fant ut at de ville tilbringe litt tid med familien. Så fredagen dro de til datterens mormor og bestefar. Broren til mamma'n hadde bursdag, så han kom også den dagen, men han kom litt sent da. Alle sammen, bortsett fra den 4 måneder gamle datteren, spilte Buzz Mega Quiz. De hadde det såå gøy. Så klart vant mamma'n da. Hurra! På lørdagen så bare slappet de av, og mamma Anita lagde ny profil til både mormor og bestefar på nettby. Hun ble ganske fornøyd faktisk. Hun ble faktisk så fornøyd at hun fant ut at det er noe hun drømmer om å bli - grafisk Designer/Webdesigner. Til middagen den dagen ble det Taco, til alles glede. Nam Nam.. Det ble litt tv-titting, nærmere bestemt Gullfisken. "Flytt deg din feite ku" vant til slutt. Anita fikk også brodert litt mer på gaven til datteren, Maja. Når de skulle hjem på søndagen, så fant mamma'n ut at hun skulle spørre Majas morfar og bestemor om de ville passe på søta. Så da er hun der den dag i dag. Men bare til i morgen :D

Kremt, jeg er ikke så god til å fortelle historier. Men jeg tror nok dere nog an... :P Planen for i morgen er at mamma kommer i morgen tidlig med Maja. Terje drar å trener, og når han er ferdig så står vi klare. For vi skal innover til Fjellhamar, til Manuellterapauten med Maja. Skal fortelle mer om det i morgen, da skal jeg prøve å videoblogge. Men samtidig som jeg er der inne skal jeg passe på å hilse på noen av Ahus-folka. Har avtalt med Cami, men håper det er andre jeg kan hilse på også der. Blir uansett en koselig tur tror jeg. Jeg driver å lager meg ny nettbyprofil da. Fordi ei j**** f**** driver å kopierer profilen min der inne. Det er så provoserende. Hadde det bare gått ann å spurt først liksom. Men nei da, og tror du pokker i meg ikke hun har ignorert meg a?! Barnslig som fy... Så nå lager jeg meg en ny en jeg, og den kan ikke kopieres, den blir personlig som faen! ARG, jeg er sint nå ass!

Men, vi snakkes da folk :D Håper dere har hatt en fin helg....


Ingen kommentarer: