fredag 30. januar 2009

Bursdagsdagen <3

Vil gjerne si gratulerer til dagens 2 bursdagsbarn!!


For det første er lillebror Anders, 17år i dag!!Grattis - Glad i deg!


Og så har vi Rebecca-snuppa! Hun er hele 20 år.
En stor dag! Håper du får det knall på byen i morra,
ta en drink for meg også da :D Klem



Jeg og Maja er hos mamma og Terje i helgen. Blir en koselig helg. I morgen er det Taco til middag ;D Det gleder jeg meg til. Ellers så har vi det veldig bra. Maja har spist Havregrøt til Middag. Hun er sååå flink. Vil ønske alle leserne av bloggen min en riktig GOD HELG!!!

Klemmer fra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Broren din så ut som en yngre utgave av Morten Harket :)

Rebecca Iselin sa...

Tusen takk anita=) Jeg skal ta en drink for deg, om du spiser litt taco for meg=) Så har vi en deal=) HIhihi=)