tirsdag 24. februar 2009

Jeg hater de anonyme

Hei!!! Siden jeg fikk en kommentar om at jeg var så kjedelig, og ikke visste hva jeg skulle si, så tenkte jeg rett og slett å få litt fart på dere som ser på og ellers leser bloggen da. Om det er så mange; Så vi setter i gang med en sånn velkjent spørsmålsrunde. Dere kan spørre om hva som helst, men som dere vet – dumme spørsmål får dumme svar! Jeg håper det kommer noen spørsmål, ellers så skal jeg lage noen til meg selv. HA HA HA, la meg slippe det a :/


Ellers vil jeg ønske dere en fortreffelig kveld.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Hvis du fikk muligheten til å hoppe på et fly og reise akkurat hvor du ville, hele turen betalt, hvor ville du dratt - og hvem ville du tatt med?

Anonym sa...

Hei jeg leser bloggen din ganske ofte. å syns du har en flott blogg.

her er noen spørsmål til deg,

1. i bloggen leser jeg (og så det i videoen) at du er forelska. hvem er det? er det pappaen til datteren din?

2. Hvem er pappaen til jenten din?
er han kjekk? kan du legge ut bilde?

3. Hvor ofte er du ute å drikker når du har barn?

3.

Anonym sa...

Nå er du bare fjollete, du må tåle litt kritikk uten og nevne det i alle innleggene dine og i tillegg lage et egen innlegg om det?
Hvis du ikke tåler kommentarer så burde du sette en sperre for det, eller sette passord på bloggen din!
Å si noe som "den teite videobloggen" og "jeg hater de anonyme" gjør at du fremstår som en hormonell fjortis..

Unknown sa...

HeHe.. Ja jg er faktisk litt fjortis jeg vet du.. :D Bare gøy det.. Dette er min blogg, og jeg skriver faktisk om det jeg selv vil.. Bryr meg lite om hva folk sier av negative ting.. Syns forresten alle videoinnleggene mine er teite jeg. Så, det så.. Det jeg misliker med de anonyme, er at de ikke tør å stå for hvem de er når de først skal komme med nedlatende ord i en blogg. Så det gjør meg mest sint. Derfor..

Solveig sa...

Flaaaaaaut!!
Hallo?... Ja, eg blir flau på vegne av anonyme som legg igjen slike tåpelege kommentarar...
Fortsett som du gjer Anita! :)
Syns du er herleg "teit" eg.. ;)
Klem

Anonym sa...

Heter faren til jenta di tilfeldigvis "sverre" ? :-) og hva er din yndlingstvserie?
ser du på gossip girl? klem, liker blogen din

Anonym sa...

Koselig blogg. Havna her ved en tilfeldighet, men kommer innom senere også :o)

Unknown sa...

Takk for det alle tre :D Jeg skal lage en video blogg til helgen, og svare på spørsmålene. Så dette blir spennende! :D

Hanne@home sa...

Helt fantastisk hva folk gidder å bruke tiden sin på, og at de er så FEIGE at de ikke kan si hva de mener med sitt egentlige navn sier ALT om dem!
Liker bloggen din kjempegodt jeg:)

Anonym sa...

Det er ikke alle som har en Google/blogg identitet, bare så det er sagt!!!!!

Anonym sa...

Koser meg hver dag og leser bloggen din jeg :)Og d som er anonyme og slenger teite kommentarer, er bare misunnlig for at du har et slikt spennende liv og en kjempe vakker datter:)

Unknown sa...

Tusen Takk. Kjempekoselig det da :D

iselin sa...

-åssen sokker bruker du??
-åssen umdertøy har du på nå??
-liker du sjokolade, og hvilken er din favoritt??
-hvem er din yndlings skuespiller av gutt og jente??
-hva sover du med??
-hva er yndlings maten din??
-hva er yndlings filmen din??
-når har du bursdag??
-hva er favoritt klesplage ditt??

sånn nå har du masse rare spm du kan svare på, detta ser jeg fram til å få svar på. hehe
er litt masse tulle spm da. hehe

Anonym sa...

Det er greit å være teit.. :D:D
Hihi..