lørdag 14. februar 2009

Kjøkkenutfordringen


Jeg ble utfordret av Solveig.. Den gikk ut på å vise frem sine favoritter på kjøkkenet. Jeg syns det var vanskelig å velge, men kom nå frem til noe da. Kunne sikkert tatt med mer, men jeg orket ikke mer. Så her er noen av mine favoritter da:





Jeg har jo fått dilla på Smoothies da, og da er jo denne tingen en fordel å ha. Elsker blenderen min veldig.. Også har jeg pyntet så fint med blomster og sånn da. Vakkert.. Hoho




Så har vi denne fantastiske tingen. Bake it easy. Lettvindt å steke kaka på kakefatet, også har du lokk du kan ha over så du kan ta den med deg hvor du vil, nesten. Fikk den av Nina til bursdagen min. Snille Ninus'n




Veldig glad i det limegrønne serviset mitt fra IKEA. Blir brukt hver eneste dag.





Så var vi stavmikseren min. Jeg bruker den ikke så ofte, men jeg bare elsker den. Kjekt å ha. Fikk den til jul av mamma og de i 2007. Ble veldig glad for den ja.




Disse stoooore koppene liker jeg godt når jeg skal drikke kakao når det er kaldt ute. Harddanger skjeene er veldig fine og røre med i så store kopper. Kan ikke la være og bli glad i dette.



Denne hadde jeg knapt klart meg uten. Den redder ukas oppvask lett. Lykkelig da jeg så det var det i leiligheten her ja.
Men nå må jeg sende utfordringen videre til noen; De heldige utvalgte er

Ha en fin Valentines dag forresten!
Love

Ingen kommentarer: