torsdag 31. mars 2011

DAG 4: 10 blogger du leser, og hvorfor?!

Melissa på Baremelissa.blogg.no - for en dame! Hun er en stå-på person til tusen, og tar opp veldig bra og nødvedinige temaer. Hun er ikke redd for og si meningen sin, og skrivemåten hennes er meget god! Hvordan det ble til at jeg leste bloggen hennes er jeg litt usikker på, men det var vel pga at jeg hjalp henne med et par headere vel, også bor vi jo i samme by. Det er spennende og lese om både familielivet, interiør og generelt alt Melissa deler med leserne sine! Hun har også en "give away" nå, så ta gjerne en tur inn på bloggen og delta! :) Du vil ikke angre!


Camilla på villapaprika.blogg.no - Bloggen har jo skiftet adresse litt nå og da, men jeg har lest bloggen til Fru Kvarsvik siden hun startet og blogge. Så henne på "Unge mødre" og lurte vel egentlig mest på hvordan det gikk med graviditet nr to den gangen da, og ville lese bloggen. Camilla har vært igjennom mye kjipe ting pga bloggingen hennes - noe som er ufattelig trist. Noe hun ikke fortjener i det hele tatt. Er nok snakk om altfor sjalu mennekser som ikke er så fornøyde med sitt eget liv at de må rakke ned på andre som virkelig har fått det til her i livet. Camilla har en nydelig stil innen interiør og hun har inspirert meg ofte, og ikke minst så skriver hun veldig godt og varierende. Alt fra familieliv, jobb, interiør til mattips og ikke minst at hun til tider kan være personlig og ærlig - og det er bra! Jeg støtter Camille, og leser bloggen hennes hver eneste dag!

Rebekka på frumaela.com - En av de fineste bloggene jeg vet om! Så "forseggjort" og stilig. Hun er helt super til å skrive, og mikse alt til og bli veldig bra, oversiktelig og smakfullt. Jeg har ikke leste denne bloggen så lenge, men kom tilfeldigvis over den via google da jeg søke på noe en gang. Og har veldig siden da stikki innom av og til, men nå blir jeg fast leser - for bloggen er jo bare genial!

Katrine på inaumulius.blogg.no - Vi har en lang historie, og Katrine har i mange år betydd mye for meg. Men av personlige årsaker skled vi fra hverandre for nesten et par år siden(faktisk) men jeg savner henne - og jeg leser selvfølgelig bloggen hennes. Fordi jeg kjenner henne, hun er en god blogger, en god mor og  var en av mine beste venner en gang - noe jeg håper vi kan få gjort noe med igjen. Fantastiske barn har hun og. Også er hun veldig veldig flink med blogg og koder :P


Foreldremanualen.no - En super duper blogg for oss med barn! Så utrolig inspirerende, morsom, klok og varierende blogg. Har du barn, følg bloggen - det er nesten det eneste jeg har og så. Dette er en TOPP blogg!

Malin på malin567.blogg.no - Så på Malin på "Unge Mødre" og likte jente veldig godt. Hun var dog veldig ung mor, men er god mor og en veldig reflektert jente. Fant etterhvert ut at hun hadde blogg, og har fulgt den siden. Det er en veldig koselig blogg, og Malin er flink til å oppdatere bloggen relativt ofte. Liker også godt det fine lilla deignet på bloggen.

Silje på siljeehesthagen.blogg.no - Silje har jeg lest bloggen til veldig lenge, bare tilfeldig da hun spurte om vi skulle bli venner på blogg.no. Silje er utrolig flink til og ta bilder, hun skriver veldig bra og er en som inspirerer meg mye. En god blogg!


Janne på littlefairys.blogg.no - Janne har jeg kjent siden barnehagen. Og det er spennende og følge bloggen nå som hun har kjøpt et eldre hus hun virkelig pusser opp. Skal bli morsomt og sehvordan resultatet blir! Også er jo det jo en veldig søt og fin blogg utseendemessig.

Ida på idawulff.com - Ja, hele Norges bloggdronning - er hun ikke?! Jeg syns Ida virker som en veldig ålreit jente, og hun skriver forbaskende bra! Det er morro og lese bloggen hennes. Og etter reisen hennes til fadderbarnet i Afrika fikk hvertfall jeg et veldig godt inntrykk. Det er en grunn til at hun er på toppen av bloggNorge - hun blogger bra og har virkelig knekt koden der ja!

Elisabeth på melamin.blogg.no - Jeg har "kjent" Elisabeth siden jeg gikk gravid med Maja, da vi begge var på en av disse nettsamfunna for gravide. Vi hadde begge termin i september 2008 så slikt ble vi altså kjent. Det var også veldig morsomt og se Elisabeth på "Unge Mødre" og har fulgt bloggen hennes siden ja si det - lenge siden - BRA blogg!

Dette er ikke alle jeg leser, leser flere og det er mange jeg er stadig vekk er innom og titter på. Det er vanskelig og velge bare 10, men det er disse jeg kom på i farta! Dere må ta en titt innom de og lese - det er anbefalt på det sterkeste!

Ingen kommentarer: