fredag 1. april 2011

DAG 5: 10 viktige personer i livet mitt

- Maja Celine - Mitt ALT! 

Verdens viktigste person. Jeg har så mye vakkert og fint å si om datteren min, men for meg så betyr hun bare rett og slett alt, hun får meg glad når jeg er trist og hun får meg til og innse hvor flott livet mitt faktisk er! Solstråle til tusen men hun har sine trassetider også - sta som et esel den frøkna her. Jeg elsker Maja over alt på jord, og det kommer jeg til og gjøre så lenge stjernene skinner! Så lenge sola lyser og så lenge det er puls i min kropp!



- Mamma'n min - Verdens beste!

Hadde vel ikke klart meg så fint uten henne. Det er jo takket være henne jeg er her i dag. Jeg er i grunn veldig mammadalt, så at Maja har arvet den biten fra meg er helt klar. Mamma har alltid vært der for meg. Det er hun tok vare på meg fra jeg var født og enda passer hu mor godt på at både jeg og Maja har det bra :) Jeg er så takknemlig for og ha Mamma at jeg har ikke ord for det!


- Terje - verdens beste stefar!

Som er som en far for meg. Vi har hatt våre fighter, men betyr utrolig mye for meg uansett! Han stiller alltid opp og hjelper meg med så mye, og det er jeg så utrolig takknemlig for. Også er han verdens beste bestefar for Maja! En merkelig nysgjerrig voksen mann så han så mye morsomt for seg, og skal teste ut alt du ikke kan tenke deg engang.. Men jeg er glad mamma har finni seg en så BRA mann!


- Anders - Min bror! 

Hatt en fin oppvekst med lillebror Anders, tror det hadde blitt kjedelig uten han! Har vel ikke alltid vært perlevenner, men det er jo forståelig da vi også kranglet som søsken flest - men han var og er en utrolig viktig person i livet mitt. Selvfølgelig. Vi har vært igjennom mye sammen, og det er godt og ha en så fin bror! Og btw jenter - han er singel så gi et lite pip om du skulle være interessert :) Glad i Anders



- Carina - Min beste venninne <3

Kjent Carina siden 8. klasse da hun var begynt i klassen min når jeg kom tilbake til Skiptvet etter og bodd i Skien et års tid. Og vi fant tonen rimelig kjapt, og har siden vært utrolig gode venner. Gjennom hele ungdomsskolen hang vi sammen som erteris, men mistet desverre kontakt litt etter det. Da vi flyttet langt unna hverandre osv. Vi traff hverandre noen ganger i løpet av årene, men det var først når jeg ble sammen med eksen min, som jobbet sammen med Carina, at vi fant tilbake (var forsåvidt pga Carina at jeg møtte han da) kontakten, og har siden da funnet tilbake til hverandre, og ser hverandre relativt ofte. Og Carina er en jente jeg kan snakke med alt om. Jeg stoler 110% på Carina, og ser på henne som en søster. En god venn, og det er så godt og ha en venn som Carina! Er utrolig glad jeg har Carina i livet mitt!


- Nina aka Ninus'n min - Min Sjelevenn

Vi ble kjent på videregående. Og klikket så og si fra første stund med en syk syk humor. Og hang mer og mer sammen, og bare ble bestevenner på kortkort tid. Noe jeg ikke angrer ett sekund på. Nina er verdens beste jente! Vi har delt så mye, gjort så mye og oppveld så mye sammen. Nina har alltid stilt opp for meg. Hun er Majas fadder, hun var med på fødselen, hun var med på ultralyd og er en super Tante for Maja! Vi har også bodd sammen, vi har vært på tur sammen til Paris og Tyskland, vi har vært på konserter sammen, vi har vært på x antall parties sammen for ikke og snakke om alle kveldene det var party for 2 :) Så har vi jo tattovert oss, med en søteste vennskapsTattoo som vi nå har hatt i 5 år! Nei, denne jenta her kunne jeg ikke vært foruten. Hun er rett og slett dødsviktig for meg! Og en jeg kan stole på! Det er så godt og vite hvor vi har hverandre selvom vi nå bor et stykke unna hverandre. Men jeg vet at Nina vet at hun betyr mye for meg! <3


- Ingvild - Mamma'n til Majas bestevenninne

Denne jenta her ble jeg kjent med i desember 2009 da hun flyttet inn i leiligheten under oss(der vi bodde før her vi bor nå). Vi ble introdusert for hverandre gjennom huseier fordi de skulle se på skap som Ingvild skulle få i sin leilighet lik som mine da. Det var connection med engang og vi jentene ble stående og skravle ganske kjapt. Når Ingvild og Adéle flytta inn under oss var vi en stor del av hverandres hverdag og var mye sammen. både pga jentene men også fordi vi ble så fort godt kjent. Ingvild er ei jente med tæl i, og er ikke redd for å si ifra på noen som helst måte. Jeg liker at hun er såpass lik meg med tanke på hvilken situasjon vi var vi og at det kun er en måned mellom jentene da. Nå som jeg har flyttet og Ingvild flyttet derfra har vi fortsatt kontakt, og treffes gjevnlig og finner på ting med jentene og har det veldig gøy sammen. Jeg er evig glad for vennskapet jeg har med Ingvild og setter stor pris på at hun er en så god venn. Vi kan snakke om alt og ingenting. Hun er en knallkul jente! Også er det så herlig og tenke på det fantastiske vennskaper barna våre har. De er jo som søsken nesten, siden de går i samme barnehage og de krangler og ler om hverandre. Glad jeg har Ingvild, hun er gull verdt!


- Ingrid -

Godjente tvers igjennom! Jeg er blitt veldig glad i Ingrid på kort tid! jeg ble kjent med Ingrid gjennom Carina. En morsom jente med et enormt stå på - humør. Denne jente har gått igjennom mye. Og det er så beundringsverdig og se hvor sterk henne er. Jeg kommer alltid til og støtte Ingrid for hun er en venn jeg virkelig verdsetter og ha i livet mitt! 


- Sara -

Også en jente jeg ble kjent med gjennom Carina. Fantastisk jente. Alltid blid. Superkoselig. Og ikke minst så er Sara en jente som virkelig kan bake :) Sara er så engasjert i alt hun gjør, så gjennomført og flink. Jeg har også fått oppleve at Sara er en god venn, og jeg føler meg heldig som kan si at hun er en av mine venner! I morgen skal vi faktisk til Sara, hun har nemlig invitert alle jentene til bakedag(for barna) vaffler og kaker! Og det er alltid koselig når vi jentene samles, så det gleder jeg meg veldig til.



- Ronja -

Ronja og jeg har 20års vennskapsår i år (ble det riktig?). Vi har kjent hverandre siden barnehagen. Ronja er verdens snilleste og hyggligste. Hun er varm, smart og morsom. Syns det er helt utrolig fint at vi har kjent hverandre så lenge. Vi har også mistet litt kontakten etter videregående/ungdomsskolen, men akkurat som meg og Carina, så fikk jeg og Ronja virkelig tilbake kontakten når jeg flyttet hit til Sarpsborg, selvom Ronja bor i Oslo så sees vi gjevnlig. Da vi jentene er flinke til og treffes. Ronja er en fantastisk mor, og venter nå nr to - blir spennende og se hvordan den lille gutten blir :)




Jeg har mange gode venner, og flere som ikke er nevnt her. Så selvom du er min venn og ikke er nevnt - ikke fortvil - du er like viktig og jeg setter pris på alle mine venner. Det er også venner jeg ikke har så mye kontakt med lengre (desverre) men jeg er glad i de også, og savner mange av dem. 


Når det kommer til familie så har jeg en virkelig flott familie også! Men valgte og bare nevne de aller nærmeste, ellers ville det jo blitt "urettferdig" - men de er også viktige for meg. Nå har det jo også seg sånn at jeg har en far som ikke vil ha noe med oss og gjøre, og det gjør jo selvfølgelig rimelig vondt, men når han har valgt oss bort sånn så er det ikke så mye mer jeg kan gjøre. Barna har aldri ansvar for foreldrene! Så sånn er det.


Majas har også familie på pappas side som er og kommer til og være viktige personer for oss. Det setter jeg pris på!


Ingen kommentarer: