søndag 27. mars 2011

En 15dagers bloggeutfordring!!!

Ikke fordi jeg er en av de som henger meg på den bølgen av utfordringer, men fordi jeg vil motivere meg selv til og blogge litt mer, og litt mer en dagligdagse ting. Så jeg mikser mine egen bloggutfordring og blir veldig glad om du også vil delta sammen med meg! Jeg starter i morgen! Og listen ser slik ut;

DAG 1 : Et bilde tatt i dag
DAG 2: Noen av mine yndlingssanger for tiden
DAG 3: 10 ting jeg vil gjøre før jeg dør
DAG 4: 10 blogger du leser, og hvorfor?!
DAG 5: 10 viktige personer i livet ditt
DAG 6: Bilde av håndskriften din
DAG 7: Hvor er du om 10 år?
DAG 8: Noe du angrer på
DAG 9: 10 gjenstander jeg ikke kan leve uten
DAG 10: Noe jeg savner
DAG 11: Din verste uvane
DAG 12: Dagen din vist igjennom bilder
DAG 13: Innholdet i kjøleskapet ditt
DAG 14: 5 konkrete planer for fremtiden
DAG 15: Et bilde av deg selv i dag, og tre gode ting som har skjedd de 15 siste dagene
Heng deg på om du vil :)
Fin søndag!

Ingen kommentarer: