fredag 25. mars 2011

Nydelig Fredag

Og her i heimen blir den bra utnyttet til og få gjort litt husarbeid. For i helgen er vi meget opptatt. i morgen skal vi ut på børtevann og grille! Det blir koselig! Så tar vi turen opp til mamma og Terje for og bli der resten av helgen.

Jeg har holdt på med klesvask og det store prosjektet om dagen, nemlig den fine kommoden jeg fikk av mamma. Den kommer til og bli så fin. I går bestilte jeg knotter til den, gleder meg veldig til og se det ferdige resultatet.

Ellers var jo planen i dag at jeg skulle på visningstime på FAME, men den ble utsatt siden de hadde problemet med prosjektoren sin. Bortsett fra det, så kan jeg jo medle dere at i trærne i hagen bor det duer! I skrivende stund sitter jeg og ser på to av de i bjørka utenfor kjøkkenvinduet. Spaca i grunn, og lite og informere dere om føler jeg - men HEY! Let's go for it!

Dere får en superduper helg! Så bloggæs vi ;)




Ingen kommentarer: