onsdag 16. mars 2011

NOKA - vondt eller godt?!

Har lest litt rundt på andre blogger i dag, og jeg leser mye rart der ute om Noka sine milkshakes. De fleste misliker smaken, men da skal jeg komme med et lite tips! - for jeg ser at mange av de som tester shakene drikker av glass.. Og det tror jeg kanskje er en liten bommert. Jeg testet ut NOKA for første gang for halvannet år siden, og jeg testet det da ut med og drikke av nettopp glass. Det som kanskje er det ENESTE minuset til shakene er at det er en litt spesiell lukt. Som kan gi det et lite puss, og ikke syns det smaker like godt.



Tipset jeg skal komme med er rett og slett at BRUK SHAKEREN til og drikke av. Da smaker det helt fortreffelig. Jeg virkelig elsker shakene til Noka, de er både sunne og gode. Når man drikker av selve shakeren man rister shaken i så kommer ikke denne lukten når man drikker, som jeg nevnte kan få det til og smake litt mindre godt. Noen nevner at det er en tilvendingssak, men der må jeg si meg sterkt uenig. De smaker faktisk veldig godt, og har en vanvittig deilig konsistens. Jeg virkelig kan gi noka sin shake en 6 av 6 på en terning. Og jeg klarer enda ikke bli enig med meg selv om hvem jeg liker best for de smaker godt alle fire. Også har de noen utrolig deilig confectbarer som er ti ganger bedre enn nutrilett sine.

Har du kilo ekstra du er møk lei? Gå inn på nokadietten.no og bestill din første shake i dag!


Ingen kommentarer: