tirsdag 15. mars 2011

Verdens vakreste datter

I dag, 15.mars 2011, er min skjønneste prinsesse 2 år og 6 måneder! Hvor har tiden blitt av? Jeg husker det som i går at min Maja ble født. Men det er altså så "lenge" siden. Nå veier frøkna 17kg og er snart en meter høy, men når hun ble født veide hun 3840 gram og var knappe 49 cm. De små vokser jaggu meg fort.



Hun er blitt en stor og flott jente, en jente som virkelig vet hva hun vil, og er sta til tusen. Men så full av kjærlighet, så full av latter og glede. Hun er min lykke, min alt. Det er helt vanvittig stort hvor mye kjærlighet en kan føle til et menneske, og hvor fort fokuset blir flyttet over til barnet når man bærer på det i magen i 9 måneder og føder en liten baby.



Maja har fått meg til og vite hva livet dreier seg om, og hvor viktig det er og ta vare på hvert et minutt man har sammen. Jeg kan nesten ikke beskrive hvor høyt jeg virkelig elsker min datter. Hun er det beste som har skjedd meg, og kunne hendt meg. Jeg er så takknemlig, så takknemlig for verdens mest dyrbare gave jeg noen gang har fått.

 Her er frøkna for ca 2 år siden pluss minus med Onkel "Nuss" Anders

Tenk om et halvt år er hun allerde tre, det er helt sykt hvor for tiden går. Gleder meg sånn til alle årene vi skal ha sammen <3 Så en liten gratulasjon til min datter Maja Celine på "dagen din" idag; Gratulerer med 2,5 år <3
Kjærligheten til deg skal du aldri tvile på, den vil nemlig vare så lenge stjernene skinner... for alltid!

Mamma elsker deg, snuppeluppen min!


Ingen kommentarer: