mandag 11. april 2011

DAG 11: Din største uvane

oi, hva skal jeg si. Jeg har tenkt litt på det, men jeg kommer ikke på så mye. Men det verste er nok at jeg tenker altfor mye på det verste som kan skje nesten hele tiden. At jeg ser for meg ting som kan skje, og den filmen blir spilt av oppi hodet mitt. Til tider kan det bli litt slitsomt. Nå høres jeg sikkert sykt ut, men det plager meg ikke så veldig. Jeg tenker nesten ikke over det.

Også er det veldig plagsomt at jeg er så avhengig av og ha det ryddig rundt meg. Og ting må gjerne ligge på en viss plass eller måte for at det orden for meg. Gjerne rette linjer og i et visst system.

Er en ting til da, og det er det at jeg har en uvane med at jeg klorer på sår, så fort jeg har et sår så klarer jeg ikke la være og pelle. Skorper og meg en ikke helt bra. Jeg HATER at jeg gjør det, men klarer ikke la være. Dødskjipt.



Det er vel det første jeg kommer på, i morgen skal jeg vise dere min dag i form av bilder. Altså, jeg skal ikke igjennom en typisk dag i morgen - men jeg skal nå vise dere :)


Ingen kommentarer: