mandag 11. april 2011

Litt Interiør-oppdatering

Ja, om lørdagen kom mamma og Terje (for og sitte barnevakt - for ejg var jo på kino :)) ! De hadde vært så utrolig snille og vært i Nesodden for og hente to Benno DVD/CD hyller jeg fikk av en veldig hyggelig dame der. Og slikt ble altså resultatet


Hadde to fra før av, men altså ikke plass til alle mine dvd'er. Så jeg fikk en sort, og en hvit. Nå har jeg fått plassert alle våre 210 dvd'er og spill - enda er det plass til 44 til :) Bra ble det, og til og med Bella fant sin plass i den nye hylla
Også den hvite da. Den har Maja fått til og ha sine sko i. Så den ble plassert i gangen, og knaggen jeg har hatt lenge ble hengt opp ved siden av. Slik at hun fikk sin egen avdeling i gangen.. Hun syns det ble så fint, og var veldig stolt!


Se så fint det ble :)

Vil også vise dere hvordan jeg har gjort det med kommoden! Den ble så veldig fin, og passer fint inne her. Den er nå blitt til en hobby-kommode, der alt av modelleire, maling, tegnesaker og alt hobby er til Maja. Enn så lenge ser det slik ut, er ikke helt 110% fornøyd, så det blir nok litt annerledes etter hvert, men sånn ser det altså ut nå...


Og slik har jeg hengt opp bokstavene våre under en hylla jeg har på veggen over sofaen. Etterhvert skal det opp en hylle til her, men nå er disse bokstavene hengt der midlertidig med kitt. Stilig ble det jo da... Maja & Anita :)



Ingen kommentarer: