søndag 3. april 2011

DAG 7: Hvor er du om 10 år?

Er vel mer ment som hvor tror du du er om ti år?!

Ja-Nei eller Na som Maja sier da - det er ikke så lett og svare på. Det jeg vet da er at jeg er 33 år og Maja er 12 år. Wow, hvor sykt er ikke det og tenke på. Men den tiden går sikkert fort, skremmende fort. vil jo aller helst bare pause livet her en stund. Det skal jo selvfølgelig bli deilig og se henne vokse - bli et sterkt menneske, et klokt menneske med sunne interresser. Det viktigste er nok at hun trives med det hun gjør, og at skolen går bra. Det håper jeg for Maja.

Men når det kommer til hvor jeg er om ti år, så tror jeg at vi fortsatt bor her i Sarpsborg. Maja går på skole og har nok mest sannsynlig fått en eller kanskje to søsken. Jeg håper jeg er lykkelig gift og at jeg eier et hus. At jeg også har de gode vennene jeg har den dag i dag, men ser nok ikke bort i fra at noen nye venner også er dukket opp innen den tid.

Når det gjelder helsen vil jeg tro at jeg har klart innen den tid og bli såpass "slank" som jeg vil bli. vil ha en normal vekt, en normal BMI og ikke minst at jeg er frisk. Innen jobbfronten HÅPER jeg virkelig at jeg jobber noe jeg trives med, og kanskje jeg til og med har klart innen da og fått generell studiekompetanse. Har jo noen drømmer om og bytte yrke, så jeg tviler på at jeg jobber som kokk da, men man skal aldri si aldri.

Det største ønsker er selvfølgelig at jeg har funni drømmemannen (helst lenge før det er gått ti år) og at jeg på den tiden er gift. For den største drømmen jeg har bortsett fra helse, jobb, hus og bil og slike ting er jo å finne den ekte kjærleiken. Det ordner seg stort sett for snille piker, så håper han dukker opp snart. For jeg vil ikke i en alder av 33 år være alene, bo alene og ja - nei jeg vil ha en mann!



Ingen kommentarer: