onsdag 6. april 2011

DAG 9: 10 gjenstander jeg ikke kan leve uten

1. Senga mi!

Kroppen trenger hvile, og vi tilbringer store deler av livet i sengen nærmere 40% tenker jeg, så denne kan jeg ikke leve uten. Bildet er hentet fra google, men den er identisk med min, bortsett fra at jeg malte de kulene kobber/gullaktige i sommer da. Fin hvit smijernsseng - 150!

2. Tv'n min <3


Ser altfor mye på tv, og livet mitt hadde nok blitt litt kjedelig uten. Ser vel en 3-4 timer tv hver dag, da jeg stort sett sitter i sofaen hver kveld og glaner på denna boksen.


3. Stereoanlegget mitt


Jeg har tidligere uttalt at musikk er livet. Og det er mye rett i det. Jeg bruker det ikke så ofte som jeg gjorde før, men jeg vet at jeg kunne vel ikke levd uten musikk, så anlegget er symbol på min avhengighet til musikk i livet!


4. Oppvaskmaskinen min

Jeg elsker den! Så glad jeg fikk denne gratis av en snill mann på finn. Den funker jo helt perfekt, er fin og se på og ikke minst jeg slipper og vaske opp - noe jeg ble veldig fort lei de først månedene her.


5. Rettetanga

Brukes hver dag så og si ja. Billig drit, men veldig avhengig av den lell...


6. Sminken min


Utrolig viktig. Føler meg ellers ikke vel. Så jeg bare må ha den. Klarer nesten ikke gå ut døren uten. Det jeg bruker hver dag likker i mappen nederst på bildet, ellers har jeg ganske mye rart oppi kurven min.


7. Min kjære HTC

Mobilen kan jeg ikke leve uten. Blir helt hemma, og rar uten.


8. Bilen min
Denne Ford Mondeo Stasjonsvognen og jeg har virkelig et elsk/hat forhold. I dag har jeg hatet den, og gjort det i lang tid. Men jeg er jo egentlig veldig glad jeg har en bil i det hele tatt. Den frakter oss fra A til B, og livet hadde blitt så komplisert uten. Jeg er nok i bunn og grunn veldig glad i bilen, for det er bare overflødige teite ting som gjør at jeg ikke liker den så godt, pluss at det er altfor mye galt med den til tider!

9. Laptop'n HP
Min elskede venn jeg sitter og skriver på nå. Den er det nyeste tilskuddet i denne gjengen, da den bare er noen få måneder gammel. Herlighet og jeg liker min kjære data! Også er den så fin <3


10. Speilreflekskameraet mitt

Love it Love it Love it! Jeg bare ELSKER kamera mitt!!! Jeg er ekstremt glad i og ta bilder, så dette er vel den største hobby'n min. Og glad jeg har et så bra kamera. Det er jo ikke det beste speilreklakskamera, men det er hvertfall et speilrefleks...




Ingen kommentarer: