torsdag 21. april 2011

God morgen

Hei omverden! Tidlig oppe :) Maja sover ikke lenge lenger nei.. Så her starter dagen senest syv. Skulle ønske hun sov litt lengre nå som vi har fri da men, nei da. deilig og da ta seg en NOKA Shake og ta en rolig start på dagen. I dag er planen at Iselin skal passe Majamor, så skal jeg bli med en kompis på fest som jeg skrev om tidligere. Blir koselig. Så på tomme tønner 2 i går, den var morro.

Så i dag har jeg litt og gjøre. Skifte på senga, ta litt oppvask og så rydde & vaske klær. Så skal jeg hente Iselin i byen etterpå og ordne meg før jeg stikker til Degernes. Maja gleder seg veldig til Iselin kommer, spurte henne i går og hun bare smilte stort og nikket.

Men det jeg egentlig skulle si var at det blir dårlig med blogging - det er tross alt Påske og fri. Jeg og Maja skal til Ingrid og Christer og grille igjen i morgen, og til helgen blir det Hello Kitty-påskeegg på frøkna.. Mulig jeg blogger litt igjen  i helgen da.. Så enn så lenge vil jeg gjerne




Ingen kommentarer: