mandag 18. april 2011

Helgen har vært utrolig fin

Fredagen var rolig. Startet jo dagen hos mamma. Og etter at bilen hadde vært på EU-kontrollen så dro vi hjemover, og Maja fikk tatt seg en tur i barnehagen. Lørdagen var det klart for jentekveld, eller Carinas bursdag da. Det var en utrolig koselig kveld, med gode venner og helt fantastiske venner. Ble servert herlig hjemmelaget Chop Suey, og digg sjokolademoussé. Vi spilte spill og hadde det så morro. jeg vant selvfølgelig Uno"turneringen". Det ble også en tur på byen, da jeg, Ingrid og Lisbeth bestemte oss for og ta turen ut og sjekke livet. Edru på byen er helt ålreit faktisk. Møtte en gammel kjenning ute, og vi bestemte oss for å treffes snart igjen, og igjen ble ganske fort bestemt at blir til torsdagen. Da skal jeg være med han på "Påske"fest i Rakkestad. Det blir jo koselig. Lenge siden jeg hadde sett han, og syns det var koselig og treffes igjen faktisk. Ellers så ble det grillings hos Ingrid og Christer i går. Maja storkoste seg. Det gjorde jo jeg også - deilig mat, gode venner og sol :) En herlig slutt på en bra helg ja.



Planen for Påsken er egentlig bare og holde oss hjemme og kose oss masse. Blir sikkert til litt grilling, være med venner og bare nyte det deilig været (er jo meldt strålende sol hele påsken så)! I morgen er det handledag, alt skal handles inn til påsken mest sannsynlig drar jeg til Sverige da.

Deilig med så mye deilig vær om dagen! Blir veldig godt med fri med jenta mi nå ja...


Ingen kommentarer: