mandag 18. april 2011

Slik er det nå

Jeg lovet dere en liten oppdatering på hvordan vektnedgangen er om dagen.Og jeg skal ikke skryte på meg for mye. Men det står hvertfall stabilt et sted nå. Jeg har gått opp et par kilo siste ukene, og hatt en sprekk her go en sprekk der. Er ikke lett og følge diett når været blir så bra og søtsuget er på topp, som det har vært de siste dagene. Men nå er det nok. startet dagen med en NOKA shake. Love it! Og nå er det slutt på godis og drit. Men det gledelige da, er at jeg målte meg her i helgen. Og kan stolt fortelle det at siden 24. januar har jeg gått inn hele 18 cm fordelt på mage, lår, arm og legg. Det er veldig bra syns jeg. Selvom vekten går litt opp og ned, så blir jeg mindre. Heldigvis. Har mistet mest på magen, og det er det beste :) Jeg kan kun takk NOKA for all hjelpen, og hadde det ikke vært for de ville jeg aldri klart dette. Nå er det full skjerpings! Sommeren er ikke langt unna, så noe må bli gjort. Jeg er klar, er du? Gå inn på nokadietten.no om du er interressert :) Jeg anbefaller det, som vanlig!

Ingen kommentarer: