søndag 3. juli 2011

Laurdag andre juli tjueelleve

I går fikk vi besøk av Nina :) Herlig Nina!


Maja lukter på Cocosa :) Lukter godt...


Lukte litt mer....

Her er vi i full gang med å lage bounty på lavkarbovis :) NAM!

Maja ville ha jokkol (yoghurt)...

til og med to :)

Vi leker ikke med maten, da kan vi heller kline litt

"Se på meg, mamma!" <3


Også drikker vi yoghurt :)

Litt dans og morro er viktig før sengetid

Danse Danse, dukka mi

Dans Dans - Dans oppå bordet :)

LOVE YOU!

Bare advarer alle, ikke putt fiberhusk i gryta for det ender med at du må vaske gryte litt :P Det ble litt rar konsistent, litt mel&vann aktig.. Æsj...

Men Nina reddet gryta fra dens sorg.. Var tross alt Nina som køddet det til :)

Men ble et veldig bra lavkarbo resultat da :) Var kjempegodt

Her har vi da altså bountysjokkisen vår! Bedre enn de man får på type "Kiwi, Rema osv"

Frokost i dag; Egg, Bacon og lavkarbobrød Nina hadde med seg.



Ellers så så jeg og Nina på to filmer i går, først "Black Swan" - utrolig bra film, og det endte med at vi skal inn til Oslo i oktober, bo på Thon hotell Opera, se på Svanesjøen på Det norske operahus og kose oss gløgg ihjel med Girls Night out Oslo typ Ballett :) Blir morro, og jeg gleder meg masse!
Så tittet vi på "Burlesque" med Cher og Christina Aguilera i hovedrollen - beste filmen jeg har sett på lenge. Skikkelig bra film! Må bare sees sier jeg bare :) Hatt en kjempefin helg med to av de beste jentene jeg vet om!

I morgen skal jeg møte den tredje (hihi) og fjerde av de.. altså Carina og lille Ine Sofie forhåpentligvis. De har vært på ferie en uke og det føles ut som en evighet siden jeg så de sist, så det skal bli kos. Ellers så kan jeg fortelle dere hva valget mitt falt på, altså - Jeg har fått meg jobb! Enda bare som vikar, men det er snakk om et vikariat på minst ett år. Det er så utrolig deilig å ha sikret en inntekt så langt frem i tid for oss. Det gir meg trygghet og ro inni sjela - HERLIG!

Nå skal jeg i seng, opp tidlig i morgen og kjøre buss ( noe Maja gleder seg voldsomt til) for bilen vår er i Askim på reperasjon. Snille herlige Terje(stefar) og Svein(onkel) som stiller opp å hjelper meg. Jeg er så glad og takknemlig for det! Så da blir forhåpentligvis bilen EU godkjent på tirsdag ja :) Nå skal jeg lalle! Good night

Ingen kommentarer: