torsdag 4. august 2011

Lett som en "fjær"

skal ikke ta i for ille, men det merkes godt at kiloene "raser" av meg ja. For hver gang jeg går på vekta er en kilo borte. Jeg er glad! I gjennomsnitt så spiser jeg 2 noka måltider per dag, og det funker jaggu. Lunsj på jobben består av salat med masse kjøtt for å få i meg proteiner, og middagen blir gjerne en eller annen form for lavkarbomat. Orker jeg ikke lage middag, så tar jeg meg en shake eller en bar fra NOKA (nokadietten.no) og det blir gjerne kveldsmaten også.

Jeg hadde jo et opphold der jeg spiste mye karbohydrater igjen, og var slappis med NOKA - og gikk opp alle 9 kiloene jeg hadde gått ned på et par måneder. Men nå har jeg snart gått ned de 9 kiloene igjen. På morran i dag så veide jeg meg, og jeg er nå 3 kilo unna der jeg var på mitt laveste sist.

Nå er viljen min så stor for å ta av de kiloene jeg vil ha bort, og det gleder meg stort at jeg enda ikke er gått lei. Altså det hender jeg spiser karbohydrater men da passer jeg på at jeg spiser et lite måltid. Nå skal det jo sies at jeg eter ikke mye om gangen lengre heller. Magesekken har krympet betraktelig - og jeg blir så fort mett! :) Prøver også å være flink til å spise sakte selvom det ikke er så veldig lett. Jeg har alltid vært en sluker og eter fortere enn alle alltid. Hehe...

Nå må jeg få ræva i gir, fikse meg litt etter jobb, skrive ut noen dokumenter og hive meg rundt for Nina er på vei. Blir farting, møte, hente Maja og middag. så håper jeg på å få litt striper i håret mitt i dag <3 SNAKKES! <3

Ingen kommentarer: