onsdag 10. august 2011

Ispinne

I morgen tenkte jeg å prøve å lage NOKA is. Altså bare bruke shaken, fryse sen og vips så er den ispinne... blir spennende å prøve en annen utgave av shaken jeg drikker til frokost HVER eneste dag!!! Skal komme meg bilder "jobben" i morgen, så får vi se på kvelden hvordan den smaker. Kommer altså tilbake med mer om ispinne-prosjektet mitt i morgen!!

I dag ble det bråbestemt at vi skulle ta en tur til mamma og Terje etter jobb, og barnehage. Dermed ble det Skiptvettur på oss ja. Fikk også sett på opptaket fra vi var på "Allsang på grensen" Siden jeg klarte og glemme det TO ganger... En skam! Jeg kan være såå distre av meg assa...

men jeg komemr tilbake i morgen! Sterkere og med et par bilder eller tre! GOD KVELD !


EDIT: Jeg er litt distre ja, fryseren er stappfull og kamera er tom for strøm. beklager! jeg skal poste dette ved en senere anledning. Men i mens så skåler vi i litt NOKA Shake fra himmelen <3

Ingen kommentarer: