mandag 15. august 2011

Kvalmende....

I dag har vært slitsom... I natt våknet jeg - dødskvalm - gikk på do, slet med kvalmen, tok med bøtta på soverommet og sovnet etter en hard kamp mot å ikke kaste opp. Jeg sovnet.

Men på morran i dag da var jeg fin igjen. Trodde jeg. Var så og si klar for å dra på jobb, så kom det igjen. Nå verre enn i natt. Gud, jeg slet. Ikke bare var jeg kvalm, men jeg skalv så ille at jeg ikke klarte noen ting. Og tanken på å kjøre bil var skremmende. DET kunne jeg hvertfall ikke klare. Så jeg ble hjemme... Sov til mamma ringte, halv elleve, og jeg var litt bedre. Men tanken på mat var ikke til stede. Så jeg fikk ikke i meg mat før etter ett engang..

Men nå har jeg vært i fin form i en del timer, så jeg regner med at jeg skal på jobb i morgen. Jeg vil på jobb. Trist jeg ikke kunne i dag. Men det er jo litt sånn at jobber man med mat kan man ikke verken ha diare eller oppkast pga hygiene, det sier seg jo selv! nå er jeg jo også alene på jobb, så var nok litt krise i dag ja. Var ingen som var i kantinen tydeligvis. Trist, men i morgen er jeg klar for fight igjen!

Men over til noe annet. Noe BRA!

BIBELEN er ankommet heimen. Denne skal jeg kose meg med i kveld!!!



Ble jo speilvendt.. Men IKEA katalogen 2012 er her - endelig <3

Ingen kommentarer: