onsdag 17. august 2011

Null stress - joggedress

Nå er flyttingen rett rundt hjørnet! Og hva er vel ikke bedre enn å spise enkelt og "kjapt". Med NOKA sine måltider har du frokost, lunsj, middag og kvelds lett for hånden. Jeg er så glad for at NOKA sponser meg nå om dagen! For når man skal flytte og pakker ned det meste så er det så lett å ha slikt for hånden! Er du på farta, stresser du mye? Ta en NOKA, det er enkelt, kjapt og veldig veldig sunt! Hørt det før!? Kunne ikke vært mer sant!

Jeg tror at vi starter sakte men forsiktig litt flytting til helgen allerede. Jeg har god tid da, for vi skal jo være ute fra denne leiligheten 1. september (eller listetempel - som Maja sier). Men det er mye som skal gjøres, så vi har nok å gjøre :) Og når vi da har kommet i ordner i nytt hjem, så er det Majas bursdag! Hipp Hurra! Maja min blir 3 år 15.september. Hvor har tiden blitt av? Det er helt utrolig at jeg har vært mor i snart 3 år. Det gjør meg så lykkelig og være Majas mamma. Hun betyr ALT for meg. Gleder meg stort til å feire dagen hennes, tre dager til ende :) Altså det blir tre selskaper mest sannsynlig... Morro for henne...

Jeg er jo også på god vei ned i vekt, og noe annet kunne ikke gledet meg mer. For det betyr så mye for meg. Ikke bare blir mindre, men det blir lettere og leve - lettere og være en aktiv mamma :) Så jeg står på, og viljen er der enda. Takk og lov :)



2 kommentarer:

Anonym sa...

Digger bloggen din! Hvor ble det av innlegget av "noka Ispinne" ?

Hvor flytter du nå da? :) og er din gamle leilighet til leie nå?

Unknown sa...

Takk for det, anonym! :)
Jeg har ikke plass i fryseren min :P så det kommer senere når jeg har fått flyttet.

Skal flytte på andre siden av byen her bare... Og naboen min skal flytte inn her, så denne er ikke til leie - desverre! :)

Takk for kommentar!