fredag 16. september 2011

MAJA CELINE 3 år

I går hadde Maja min bursdag! Tenk at det er gått hele tre år siden frøkna ble født! Syns tiden har bare flydd avgårde, men samtidig så føles det jo ut som hun alltid har vært en del av livet mitt.

Dagen i går ble feiret hos min mor og stefar pga at vi bor i pappesker, og har gjort det en stund nå. Men det ble uansett en meget vellykket bursdagsfeiring. Og jeg er så utrolig takknemlig for all hjelp jeg fikk av mamma med baking og ordning av selskap.

Jeg skal ha en barnebursdag en drøy uke etter vi har flyttet inn i ny leilighet. Det blir kjempestas. Og bildene fra gårsdagen blir lagt ut snart håper jeg :) Maja var en så utrolig fin bursdagsjente!

Dagen startet med at jeg overrasket henne med muffins med tre lys på, sjokolademelk og gave mens jeg sang bursdagssangen for henne. Hun ble så glad,og dagen fortsatte i barnehagen med feiring av henne med alle vennene hennes i barnehagen. og der ble det non-stop og is.

Hun fikk masse fint. Og virket veldig veldig fornøyd. Men det meste av det hun fikk ligger igjen hos mamma og Terje pga at vi er under flytting rett og slett. Men legger også ut bilder av det hun fikk så fort jeg får tid til det.

Det er helt fantastisk og være mamma til Maja Celine! Hun er nå fylt tre år, og er blitt en meget flink og selvstendig jente full av kjærlighet. Hun er så åpen mot alle mennesker og er nesten alltid full av energi. Det går ikke ann og ikke bli glad i den jenta der!

Helgen for en uke siden var Maja i Oslo hos pappa'n sin og feiret bursdag. Det virket som en meget vellykket helg og feiring der også. Hun hadde hvertfall masse å fortelle meg, og sovnet ganske fort den kvelden hun kom hjem.

Engelen min mener nå at hun er helt klar for å begynne på skolen, og snakker om det hver dag. Nå er hun jo stor jente! :)

Maja min betyr alt for meg, og er det beste som noen sinne har hendt meg. Jeg elsker henne med hver celle i kroppen - og gleder meg evig mye til alle årene vi skal dele fremover!

GRATULERER MED 3ÅRSDAGEN DIN i går, JENTA MI!!! Mamma elsker deg mest!






Ingen kommentarer: