fredag 9. september 2011

Ukas NOKA

Siden jeg ikke fikk inn noen spørsmål i spørsmålsrunden om NOKA, så kan jo jeg prøve å spørre dere om noe - og se om jeg får noen svar da :)

- Har du prøvd NOKA?
- Hvilke produkter har du i så fall prøvd?
- Hva syns du om NOKA?
- Om du ikke har prøvd NOKA, er du interressert i å prøve?
- Syns du NOKA er lett tilgjengelig? vet du hvor det selges?
- Kunne du vært interresert i en konkurranse her på bloggen,
for å kunne vinne tester av NOKAs produkter?

Dagene går sin gang, og nå i helgen skal jeg skrive kontrakt på ny leilighet! GLEDER meg :) også blir det nok en super helg ellers også :)

Svar gjerne på spørsmålene mine, da blir jeg glad. Jeg er veldig nysgjerrig. Ikke bare på disse spørsmålene - men også hvem som leser bloggen min i grunn. For jeg ser jo at det er et par hundre innom i uka :) Det er veldig hyggelig


Ingen kommentarer: