torsdag 27. oktober 2011

Blogginnlegg nr 400!!!

Funny - right?!


Jeg er hjemme fra jobb. Vært en veldig grei dag i dag ja. Skal tilbake i morgen også. Jobber sammens med noen veldig ålreit folk hvertfall. Så dagene jeg er der (les: sjeldent) går veldig fort. Nå skal jeg bare slappe av en bitteliten time før jeg skal hente Maja. Hun var en engel og få opp i dag, og i barnehagen.

Men ellers skjer det ikke så mye da. Kan jo fortelle at jeg vaska bilen i går. Utvendig. Og ikke minst fylte luft i dekka, det var helt sykt nødvendig hvertfall.. hehe.. De var underærnert på luft.. Sikkert derfor det rista så fort jeg kjører over 100 på motorveien også...



Ellers driver jeg å vurderer og prøve og lage vin da.. Hjemme.. Hadde vært morro og prøvd! Så kanskje det er det jeg skal satse på?! Flytte til Tyskland og bli vinprodusent.. Yeah Right. Og btw hvis dere skulle få et kick på og ville dra til Tyskland så stikke til Rüdesheim som ligger ved Rhinen. En av verdens vakreste byer! Om det er en by.. hehe.. Google it da vel...
Jeg har vært der, og sved i SeilBahn over vinåkrene og smakt på nydelig vin hos en lokal produsent som faktisk har en eller to viner på polet her i Norge.. Morro vettu!

Men vi blogges!

Ingen kommentarer: