tirsdag 25. oktober 2011

En liten Oppdatering

God morgen, bloggen :)

Hva syns dere om den nye headeren min da? Jeg er litt usikker enda, for det er min første i photoshop - og jeg skulle ønske jeg kunne gjøre litt mer.. men sånn er det og være fersk i noe :)

Dagen er startet, og jeg har satt meg midlertidig godt til rette i sofaen, ser på Ekstrem oppussing! Og gråter en liten tåre i ny og ne. Det er så mange helter her i verden som gjør verden bedre for andre mennesker at det er helt vanvittig.

Startet dagen med en NOKA Milkshake i dag. Kjempegodt! Maja var helt i hundre i dag. Hun er virkelig blitt så stor. Etter at hun fylte 3 år for litt over en måned siden har hun virkelig  blitt så stor i mine øyne. Hun  prater, prater og prater! Og har alltid noe på hjerte, og om ikke så er svaret stort sett "ingenting". Og det kommer så mye morsomt ut av munnen hennes, og hun er så godhjertet - fra topp til tå. Jeg er en veldig stolt mamma!

Det er blitt lenge siden jeg har blogget no særlig, har i grunn bare mistet lysten helt. Men som jeg har sagt mange ganger før, skal jeg virkelig prøve og bli flinkere. For jeg syns jo det er morro og blogge. Det handler vel mer om at jeg ikke vet hva jeg skal blogge om...

Men nå skal jeg hvertfall få lagt ut litt bilder. Fra Majas bursdager og min egen lille innflyttningsfest :) Så stay tuned :)

Ingen kommentarer: