tirsdag 25. oktober 2011

Majas 3år - bilder


Dagen 15. september startet med at jeg hadde planer om og vekke Maja, noe jeg ikke trengte da hun vekket meg først. Så da ble det til at hun gikk ut i stuen, men jeg gjorde alt klart inne på soverommet. Spaserte ut i stuen med gave, muffins med lys og krone mens jeg sang for henne. Hun ble så glad! Bare se på det smilet - et bilde er verdt mer enn 1000 ord.

Her er da den lille gaven hun fikk på morran. Hun ble så happy
Det er et tegnebrett med lys som skifter, og som er litt sånn
neon-aktig og er utrolig tøff. Og morsom da :)

Maja har virkelig blitt glad i å pose for mamma, og
sånn har det jo ikke akkurat vært hele tiden.


Verdens søteste bursdagsjente klar for barnehagen i fin kjole!
Kjolen er btw sydd av min mormor, Majas oldemor Karin :)


Flagget måtte henges ut, noe Maja syns var veldig morsomt!


Etter barnehagen dro vi opp til Mamma og Terje, som hadde bakt og virkelig stelt i stand til en kjempefin feiring med familien, og Nina :) Her på bildet er Maja med sin tremenning Emily Aleka, altså datteren til min fetter. De hadde det utrolig gøy! Her kan man også se hvor høy Maja er, Emily er 9 måneder eldre enn Maja. Det syns ikke så godt på dette bildet, men Maja er jo høyere enn Emily.


Kjolen hun har på seg er en utrolig fin kjole! Den er fra H&M, og når jeg var og kjøpte den hang det bare en igjen i str 116 - på den tiden en str større enn Majas da. Men den passet jo helt perfekt.

 

Bursdagsbarnet veldig klar for kaker, boller og brus :)


Hello Kitty er jo favoritten, så her gikk det i Kitty både her og der.


Mamma hadde vært så flink og lagd cupcakes av sin veldig berømte sjokoladekake - noe som virkelig ble en suksess. Jeg pyntet den med "frosting" og kakepynt. Ble morsomme de!


Mamma hadde lagd Hello Kitty muffins :) DE var søte de.

Majas bursdagskake. En kjempegod bløtkake også lagd av mamma.

Blåse ut de tre lysene var ikke no problem.
Make a wish, my little star!


Var veldig stas med masse Zhu Zhu Pets

¤


Så over til barnebursdagen som ble feiret her i vårt nye hjem
den 9. oktober. De som var her og feiret med oss var mine venner
med barn. Carina med Ine Sofie, Ronja med Carlos og Cassandra,
Ingvild og Roy med Leah ( til venstre på bildet), Adele (til høyre)
og lille nyfødte Mathias Johannes og fadder Nina som også var
i selskapet hos mamma da. På bildet sitter jentene og koser seg med
gele og muffins. Disse jentene er virkelig et trekløver uten like.


Kake :) Sjokoladekake med tre lys på...



Maja prøver og blåse ut lysene... men


Cassandra, Leah og Maja...


Maja klarte ikke blåse ut, så Adele tok saken i egne hender hun.
Må hjelpe bestevennen sin i en sånn situasjon se. Men her ser
dere også cupcakesene jeg lagd. De er da med mørk sjokolade
og banan, med grovt mel og brunt sukker for litt sunnere.
Så er det en vanilla frosting toppet med pikekyss. Nam !


Maja og Leah <3


Tre vakre jenter - alle med musefletter :)



Dagen var en stor suksess, og vi virkelig storkoste oss.

En stykk Maja som var veldig glad for å se Adele igjen


Veldig mange fine minner i et hav av gode bilder.
Gleder meg allerede til neste år, men skal sies det er
godt de bare har bursdag en gang i året.
Maja fikk i år tre selskap, og hun har virkelig vært så
fornøyd med bursdagene sine. Hurra!


Ingen kommentarer: