tirsdag 25. oktober 2011

Innflytningsfest 15.oktober 2011

Det ble veldig bråbestemt at jeg i det hele tatt skulle ha en innflytningsfest. Så med litt kort varsel innviterte jeg venner til en liten fest her. Det ble en veldig koselig kveld, med nære og kjære på besøk. Og med kong alkohol på besøk også, ble stemningen på topp ganske fort. For første gang på halvannet år kunne også Carina joine oss på den. Vi spilte ølspillet, tok bilder (vanlig) og bare koste oss med masse god musikk og hverandre. Etter da  noen timer her, stakk vi på byen - greit nok. Men vi hadde nok hatt best av og holde oss her. Hehe... Men jeg fikk også en veldig hyggelig gave denne kvelden. En bamse - med en liten lapp; "Jeg kan være kjæresten din, så du slipper og være alene" av Sara skjønne. Også fikk jeg hvite roser av Lisbeth. Kjempekoselig altså! Og de fikk vel litt sjokk at jeg aldri hadde fått blomster av en gutt før, annet enn til Valentine som fjortis av min stefar :) Jeg bare slenger ut bildene fra kvelden, så for dere kose dere med at vi hadde det veldig gøy og at stemingen var på topp. De var var her var Nina, Carina, Sara, Lisbeth, Ingrid, Jørgen - også var Christer og Kriss innom en svipptur med sine kjære da selvfølgelig. Bilder ->

Stemning

Meg, Sara og Carina

Carina snuppa

Jørgen

Vakre Ninus'n min

- Lisbeth -

Sara og Carina

Meg og Carina

Carina

Nina

Sara

Carina tar på seg øredobber

Nina får massasje av Lisbeth

Carina og meg

Ingrid, Jørgen og Lisbeth

Vakre Carina min

Meg, her litt påvirket velger jeg og tro.

Nina min ser såååå liten ut :P *ler*

Carina - vi spiller ølspillet

og Carina må drikke

Nina poser så bra

Fine fine Nina med så vakre trekk

Carrie

Sure Jørgen?! hehe




Ingen kommentarer: