tirsdag 25. oktober 2011

Krysser fingra

Lykkebrettet er kjøpt pluss et par ekstra idag! Jeg krysser fingra for å vinne! Extra er skikkelig morro. Spiller ikke hver tirsdag, men når jeg har råd - og det er morro. Har vunnet et par ganger, men bare småbeløp. Men i dag er det jo 30 ekstra spillere som vinner 10.000,- hver - så jeg måtte! Hvem vet kanksje har man litt flaks i spill når man ikke har hell i kjærleiken. Hehe
Maja min er lagt etter en skikkelig god middag bestående av fiskeboller i hvit saus, babygulrøtter og potatis. Også var det jo Basar i barnehagen i går, og Maja fikk kjøpe seg fire lodd - og så flaks som hun har så vant henne en flaske med Glitter Body Wash faktisk... og det var så stas at hun ville bade ratt før middag i dag. Men greit og ta det etterpå kanskje.. Og sånn ble det.

Jeg er jo blitt arbeidsledig igjen etter all sykdom som har vært, men det har heldigvis ordnet seg økonomisk da. Godt vi alenemødre har sånne fordeler hos Nav da. Men jeg tar jo litt småoppdrag for både Jobzone og Adecco. Greit og ha noe å gjøre. For det kan bli lange dager hjemme, men sjeldent jeg kjeder meg - for jeg har mye og gjøre. I morgen håper jeg på og få gjort litt, for på torsdag og fredag skal jeg jobbe.

En litt sliten Maja her altså.... Søta mi <3


Kvelden blir vel til bare tv-titting tenker jeg... Håper du som leser får en fin kveld. Klem

Ingen kommentarer: