tirsdag 16. april 2013

Jobbintervju og svette!

Puh! Så langt i dag har dagen virkelig gått unna. Først PT-time kl 09, så Bodybalance 09.30 og så SatsCore 11. Må virkelig bare skryte litt. Bodybalance'n har jeg blitt veldig veldig glad i. Det er en fin, perfekt blanding av yoga, tai chi og pilates som gjør deg konsentrert og rolig. Ved hjelp av kontrollert pusting, konsentrasjon og en serie av nøye utvalgte bevegelseskombinasjoner trener man styrke, balanse og bevegelighet til tilpasset musikk. Første gangen jeg var der så ble jeg faktisk overrasket over mye jeg fikk til, og instruktøren var helt enig. Og ikke minst jeg var fornøyd. Kan lett anbefalle denne timen til andre. I dag hadde jeg med meg treningskompis Mariann, og følte virkelig at jeg var blitt bedre i flere av øvelsene - og DET er moro! :)

Etter B.B. så var det litt venting og tissepause før vi ga på igjen på timen SatsCore, som da er en ganske effektiv time som trener kjernemuskulatoren. Og DET skal jeg love dere at jeg kjente bra. Jeg svetta som en gris, svetten rant ned i øya, inn i nese, ned på gulv osv. Man kjente virkelig at man brukte kroppen her altså...


Ferdig på Core måtte jeg bare løpe hjem. Dusje kjapt og fikse meg. Skulle nemlig videre på et jobbintervju i Tistedal i Halden 12.45. Rakk dette fint og selve intervjuet gikk jo ganske greit. Venter bare på svar nå da, som kunne komme allerede et par timer etterpå. Så vi får se hvordan det går.

Skal straks avgårde for og hente Majsen i barnehagen. Hun har kost seg med "kino" og popcorn i dag. Siden de har iherdig øvet, til forestillingen de hadde i helgen, i flere måneder da skulle få en overraskelse i dag. Koselig ting og gjøre for barna det da :) Hun er heldig som går i en så fin barnehage. Skal vel også nevnes at Maja og jeg var i VG-papirutgave her for noen uker siden. Og fronten Hinkenhopp barnehage som verdens beste barnehage. Syns det var en veldig fin sak og stille opp i, pga altfor mye negativitet om barnehager siste månedene..

Må løpe - SNAKKES! MOah

Ingen kommentarer: