fredag 19. april 2013

Sykdom og Jobb

Typisk det, men jeg er absolutt ikke i form. Og det er så dritt, for jeg orker nesten ingenting og humøret er så opp og ned. Men hjelper heldigvis med litt smertestillende. Så jeg har fått ryddet litt og hengt opp litt klær da.

Og gjett hva. Andre intervjuet gikk bra det. Jeg fikk jo beskjed om at jeg enten fikk en avskjedsmail eller en mail med invitasjon til kurs i slutten av uken. Og jeg gjett hva. Jeg fikk invistasjon til kurs allerede samme dagen! :) Så jeg er veldig veldig gla, og ikke minst spent... Må bare bli helt frisk nå da :) For kurset starter allerede neste onsdag !

Maja skal til morfar Bjørn og Merete, Onkel Patrik og Onkel Nikolai på løradag da :) Hun ringte selv og spurte pent om og få sove der. Og jeg må i løpet av helgen få på sommerdekk! Haster vel litt det nå som snøen virkelig er borte :P

Ellers ble det ikke no spinning på onsdagen, men jeg fikk virkelig svetta litt i går på spinninga. Moro altså. Så nå blir nesten innkjøp her i huset et par spinningsko... Tror det hjelper mye.

Ønsker dere alle en riktig så fin fredag og ikke minst helg - selvom jeg sikkert kommer til å blogge i løpet av helgen også! Snakkes.. *Moah*




Ingen kommentarer: