søndag 9. november 2014

Ja, lever i beste velgående!











Heisann :)  Skjedd litt for mye siste månedene.. og merket at jeg savnet bloggen litt ja. Så tenkte prøve å blogge litt fremover igjen. Kan fortelle litt kort hva som har skjedd den siste tiden da.

I slutten av april flyttet vi ut av leiligheten vår, og inn til Jørgen. Bare for en kort periode. Ble der nok litt lengre enn planlagt, men det endte vel ikke helt bra. Så vi hasteflyttet til ei venninne. Men NÅ har vi endelig fått vår egen FLOTTE leilighet. Det er en stor og fin leilighet, på hele 122 kvm i Sarpsborg sentrum :)

Maja har begynt på skolen, noe som var veldig stort. Men også en enorm stor overgang for henne. Nå som hun har gått en stund der, så virker det som ting begynner å falle på plass. Endelig :) Vanskelig for mamma'n også, vondt å se at hun syns det er litt tøft, for hun hadde jo tross alt gledet seg til nettopp å begynne på skolen siden hun før hun var 3! Var på vår første konferansetime for halvannen uke siden, og der var det BARE skryt å få. Hun er utrolig flink på skolen, følger med i timene, rekker opp hånda, gjør alle lekser og lærer alt hun skal. En veldig stolt mamma altså! :) Tror Maja selv også var meget stolt.

Annet nytt ellers bort sett fra det! Så har jeg fått meg FAST JOBB! 100%
Det er noe jeg er veldig glad for, stolt av og det har beroliget meg veldig. Det var jo nettopp pga en litt vanskelig økonomisk tid, over lengre tid, som gjorde at vi måtte flytte ut av den gamle leiligheten. Men nå har ting ordnet seg, og vi har endelig fått det såå BRA!

Gått 3 uker sykmeldt nå. Noe som har vært utrolig kjedelig. Så i morgen skal jeg tilbake på jobb igjen, noe jeg gleder meg veldig til :) først var jeg sykmeldt pga en skulder som hadde gått ut av ledd, så var jeg så uheldig at jeg fikk ribbeinet ute av ledd, ikke bare en gang men to ganger. Så i dag er første dag uten noe som helst smertestillende, noe som føles veldig bra. Og til uken skal jeg også begynne å trene igjen, noe jeg ser veldig frem til....

En liten oppdatering, så skal jeg prøve å få blogget litt mer fremover ja :) 


1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerer med jobb og god bedring:-)