tirsdag 11. februar 2014

Beklager...



Ja, jeg beklager! jeg beklager så mye for mitt fravær herfra. Men blogger har rett og slett vært litt klikk. og det så lenge at jeg "ga opp" en stund. Men nå får jeg bare prøve igjen. Er jo ikke noe nytt at jeg blir borte herfra. Så jeg tror jeg ikke skal love noe, men bare blogge når jeg har lyst til det. Jeg skal få oppdatert min fremgang, og fortsette og oppdatere der. så håper jeg at kan jeg bli litt flinkere til og blogge frem over.

Hvis dere er nysgjerrig på livet vårt, så følg meg gjerne på Instagram; anius87
Der blir det lagt ut bilder jevnlig :) Har i dag trent ukens andre økt, og i kveld er det da klart for den tredje. Jeg har endelig nådd mitt delmål, så nå har jeg gått ned 15,2 kg og MER skal det bli :)



Vi blogges - plutselig :)

Ingen kommentarer: