mandag 13. mai 2013

Helgen som var...

Vi strekker oss litt lengre og tar med torsdagen også. Siden Maja har vært hjemme fredagen.. så helgen har vært ekstra lang. Torsdagen var jo planen at vi skulle ut på sykkeltur opp til Børtevann, ca 1,7 mil en vei. Men været var nitrist, overskyet og så klamt. Men vi fikk syklet en liten mil før 11.30 og fikk testet den nye sykkelvognen som Jørgen hadde kjøpt til Maja. Hun syns det vr supermoro, og jeg syns ikke det var så tungt jeg husket selvom Maja var knappe to år når vi prøvde sist...

Fredagen tok vi det med ro, men avsluttet dagen med litt spinning da. 50 min, 14 km og jeg klarte fint og nå 90% av makspuls :)

Lørdagen startet vi med litt frokost, så rett opp på trening igjen. Shape 55 min. Hjem igjen og spiste litt frukt og smoothie. Så tok vi en tur opp til pappa, stemor Merete og mine to yngre brødre Nikolai på 4 og Patrik på 10. Var kjempekoselig og besøke de. Vi bestemte oss for og overraske mamma og Tejre med besøk, så var innom der en times tid. Så snudde vi nesene mot Sarpebyen vår igjen.

Vi måtte fylle luft i et dekk på bilen, så stoppet på Esso. Jørgen ringer meg, og han er inne i butikken ved siden av Esso. Så vi ble jo med opp til han og ble der til i går. Vi lagde no snadder til middag og koste oss med Gullruten.

Hadde planer om og få syklet en god tur i går da, siden vi ikke fikk til det på torsdagen. Men våknet og så at det var stygt vær - igjen. Så lå vi litt lengre og dro oss. Stod opp i 11 tiden, mekket deilig frokost.. Så følte vi trang for og komme oss ut etterhvert. Når vi kom oss ut så ble været bedre også. Kom til bilen, og oppdaget jo at dekket lakk luft noe jeg for så vidt visste, men nå hørte jeg det. Så kom meg opp på bensinstasjonen fikk fylt litt, så fant vi vel ut at vi måtte få på reservedekket så jeg fikk ordnet det andre da. Så vi skulle jo da ta det nede i gården til foreldrene til Jørgen, og det gjorde vi jo. Men det endte med at vi ble der hele ettermiddag til det var leggetid for Majsen. Og vi grillet og koste oss der :) Passet jo veldig bra siden solen hadde valgt og titte frem. Var litt kjølig siden det desverre blåste litt...

Helgen har vært veldig fin. Fått mye ut av den føler nå jeg.. Nå er det klar for en uke fylt med trening og ikke minst 17. mai :) Gleder meg masse til fredagen... YEAH!

Ingen kommentarer: